اخبار مهم بورس فردا دوشنبه 7 خرداد | از خبر عرضه اولیه جدید تا توقف 12 نماد در معاملات فردا و خبری مهم برای دامنه نوسان

اخبار مهم بورس فردا دوشنبه 7 خرداد | از خبر عرضه اولیه جدید تا توقف 12 نماد در معاملات فردا و خبری مهم برای دامنه نوسان

بورس فردا 7 خردادماه در حالی کار خود را آغاز خواهد کرد که این اخبار می‌توانند تا حدودی برای سهامداران مهم باشند؛ بنابراین توصیه می‌شود قبل از معاملات فردا این اخبار را بخوانید.

به گزارش نبض بورس، بورس فردا دوشنبه 7 خردادماه در حالی کار خود را آغاز خواهد کرد که این اخبار می‌توانند تا حدودی برای سهامداران مهم باشند؛ بنابراین توصیه می‌شود قبل از معاملات فردا این اخبار را بخوانید.

1- دامنه نوسان 2 درصدی تا زمان کاهش ریسک‌های برون زای بازار ادامه پیدا می‌کند
2- از امروز بر نرخ سود فیکس اینکام‌ها نظارت می‌شود و این نهاد‌ها نمی‌توانند سودی بالاتر از نرخ‌های عرف و بهره بانکی پرداخت کنند
3- «فروژ» و افزایش نرخ ها: شرکت صنایع فرو آلیاژ ایران از افزایش حدود 10 درصدی قیمت فروش محصول فروسیلیسیم 60-10 (محصول اصلی) خبر داد.
4- گمرک ایران اعلام کرد: در 2 ماهه نخست امسال 4.6 تن شمش طلا وارد کشور شد که نسبت به مدت مشابه سال گذشته 3.8 برابر شده است.
5- درج شرکت نوآوران آرکا صنعت پارسیان در بازار توافقی فرابورس ایران با نماد معاملاتی کنوپا
6- در پایان معاملات فردا نماد‌های ختراک، سیدکو، فنورد، کپشیر، فروسیل، خراسان، وسپهر، دلر، بفجر، حگهر، خموتور، آردینه جهت برگزاری مجمع در روز چهارشنبه متوقف خواهند شد.
7- قادر معصومی:مرکز مبادله ارز و طلای بانک مرکزی بدون مجوز از شورای عالی بورس تشکیل شده و غیرقانونی است و پیگیر تعطیلی آن هستیم
8- محمدرضا فرزین؛ ريیس‌کل بانک مرکزی: تورم نقطه به نقطه مصرف‌کننده نیز به حدود 31 درصد کاهش یافته و امیدواریم پیرو سیاست‌هایی که اجرا شده است، در سال جاری شاهد اعداد پایین تری نیز باشیم.

آخرین اخبار بورس و اقتصاد